.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پلیس راه مازندران: جاده های شمال کماکان بسته است
ورودی‌های محورهای شمال به روی خودروهای غیربومی کماکان بسته است و از ۲۴ مرداد ماه امسال تاکنون ۱۵هزار و ۷۸۷ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۲۰هزار و ۲۳۹ دستگاه خودرو بازگردانده شدند.
پلیس راه مازندران: جاده های شمال کماکان بسته است

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه ورودی‌های محورهای شمال به روی خودروهای غیربومی کماکان بسته است، گفت: از ۲۴ مرداد ماه امسال تاکنون ۱۵هزار و ۷۸۷ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۲۰هزار و ۲۳۹ دستگاه خودرو بازگردانده شدند.

هادی عبادی امروز درباره آخرین وضعیت آمد و شد خودروها در محورهای مازندران در گفت‌‌وگو با فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: آمد و شد خودروها در ورودی‌های مازندران به‌صورت روان است.

وی افزود: بیشترین ورودی‌ها در محورهای استان، مازندرانی‌های مقیم تهران هستند که در محدودیت‌های قبلی باتوجه به کارت ملی و محل سکونت وارد استان می‌شدند ولی در این دوره باتوجه به تشدید محدودیت‌ها برای ورود یک میلیون تومان جریمه شدند و هر روز دردسر داریم.

وی افزود: موضوع مهم اینکه افراد پلیس را مقابل خود ندانند و اینکه تمام تمهیدات اندیشیده برای سلامت مردم است ولی جای تاسف دارد که ماموران پلیس را به زحمت می‌اندازند.

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه ورودی‌های محورهای مازندران کماکان درحال کنترل است، اضافه کرد: ورودی‌های محورهای شمال به روی خودروهای غیربومی کماکان بسته است و از ۲۴ مرداد ماه امسال تاکنون ۱۵هزار و ۷۸۷ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۲۰هزار و ۲۳۹ دستگاه خودرو بازگردانده شدند.

این مسؤول با اعلام اینکه تشدید ممنوعیت‌های کرونایی تا ساعت ۱۲ روز جمعه باقوت ادامه دارد، گفت: محورهای شمال هم توسط ماموران و هم توسط دوربین‌ها به‌صورت جدی پایش می‌شوند.

عبادی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط انسداد روزانه محور کندوان، تصریح کرد: اعمال این محدودیت تا ۲۰ شهریور ماه، روزهای یک‌شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه به جز روزهای تعطیل از ساعت ۸ تا ۱۷ به‌دلیل اجرای عملیات اصلاح ترانشه کیلومتر ۹ و ۱۰ منطقه طویر در دستور کار قرار دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.